készülődés cipő eszközök sport

5 + 1 módszer, amivel átmozgathatod magad, ha túl sokat ülsz

Irodai asszisztens, kamionsofőr, banki alkalmazott és a többi. Mi a közös bennük? A folytonos ülés. Napi 8-10 vagy akár még több órát töltenek ebben a pozícióban, és nem teljesen veszélytelenül. Márpedig a mozgást ők sem iktathatják ki az életükből – ebben segítünk most!

Ezt a cikket címezhetnénk akár a szerkesztőségmunkatársainak is, hiszen ők nap mint nap maximum enni állnak fel a székből. A fotósok élete néha irigylésre méltó, amikor ide-oda szaladgálnak a tökéletes képekért. De biztosak vagyunk benne, hogy rengeteg olyan lány van, akik hozzánk hasonlóan ülőmunkát végeznek. Ez a tevékenység azonban hosszú távon nem tesz jót az egészségünknek. A helyes táplálkozás és a gyakori folyadékbevitel mellett ugyanis a rendszeres testmozgás is nagyon fontos – amit most lebontunk lépésről lépésre, hiszen itt is a fokozatosság a kulcs.

1. Észrevétlen mozgás

Sok olyan dolgot csinálhatsz, amit még nem nevezhetünk ugyan edzésnek, de már jelentősen tesztek az új életvitelért. Mire is gondolunk pontosan? Például a házimunkára! Elő a porszívóval, tologassuk át a padlón, a szőnyegen, vagy ha jó az idő, körkörös mozdulatokkal megpucolhatjuk az ablakokat. Ugye, hogy ezekben a tevékenységben ott rejlik a mozgás?! Minden napra jut valamilyen tennivalót, így rendszeresen „sportolhatunk” majd, és a lakás is csillogni fog!

A többi gyakorlatért irány a Vous oldala

Forrás:
pixabay.com