zöldség

Lelkesen számolgatod a kalóriákat, mégsem fogytál egy dekát se? Valami nem jó!

Ha fogyni szeretnél, akkor valószínűleg gyakran nézegeted az élelmiszerek összetevőit. Ennek ellenére ha nem tudod, hogy pontosan hogy is kezdj bele az adatok dekódolásába, ez a kis lista segíteni fog az eligazodásban! Spoiler: nem a kalóriamennyiség az egyetlen, amin rajta kell tartanod a szemed!

Lehet, hogy azt hiszed, a kalóriamennyiség a legfontosabb (vagy épp az egyetlen) dolog, amire oda kell figyelned fogyókúra közben, pedig valójában ez csak egy olyan tévhit a sok közül, amit sokan elhisznek. 300 kalória akár több is lehet, ha például három adag található a csomagolásban. Szóval ha valamiről azt hiszed, hogy kalóriaszegény étel, valójában 600, vagy akár 900 kalóriába is kerülhet neked, ha a csomagolásban található mindhárom adagot megeszed. Ha komolyan vigyázni akarsz a vonalaidra, ikatss be a napodba egy kis matekórát, hogy megtudd, hány adag fér bele a napi kalórialimitbe.

Azok a fránya kalóriák  

Szóval talán nem ez az első dolog, amit meg kell nézni egy étel megvásárlása előtt, de mindenképpen fontos lenyomozni, ha fogyni szeretnél, hiszen vezetni kell, hogy mennyit fogyasztasz el egy nap. Természetesen a szám, amit nem szabad túllépni egy nap, személyenként változik, de általában a fogyókúrákról azért elmondható, hogy ha két termék között vacilálsz, érdemesebb mindig az alacsonyabb kalóriatartalmút választani.

A folytatásért irány a Vous oldala!

Forrás:
Pixabay